Nionde oktober och det är över nu

Dagen har spenderats i lockigt hår, och det har jag faktiskt fått komplimanger för.

Idag är det fredag, nionde oktober 
also known as en helvetes dag. Det började ganska bra, jag vaknade lika trött som jag alltid är, sen åt jag frukost, drog på mig random kläder, och gick som alltid till Lina. 

Vi hade no och jag klarade det jag hade omprov på, så det är iallafall gjort bort. Sen hade jag elevens val, hade lite smått kul även om jag kände på mig att någonting skulle hända, sen hade vi svenska och skulle se Morden i Midsomer. Jag hängde inte med alls, satt där och grät i tystnad, inte en enda kotte märkte. Sanna slutade samtidigt och jag mötte henne, brast i gråt i 40längan och Sanna drog med mig genom hela skolan ända tills vi hittade nån lugnare plats, det vill säga tio-längan. Där stod vi och pratade, okej jag kanske inte sa så mycket men iallafall.. tack Sanna.

Efter hela det så for jag väl och åt lunch igen fast det var inte mycket jag åt, sen hade jag livskunskap och medans vi väntade på att få börja lektionen satt vi där och pratade. Jag satt väl på golvet och stirrade på Olivias skor bara för att fästa blicken på någonting, att kolla någon i ögonen har jag alltid haft svårt för.