Inte så god morgon

Godmorgon.

För den som ville veta så har jag sovit inatt, för första gången på länge, eller okej jag somnade väl typ tre? Då jag väl somnat drömde jag drömmar som jag inte tycktes vakna ur. Hur kommer det sig att om jag drömmer en bra dröm så vaknar jag, men om jag drömmer en mardröm så vaknar jag inte alls och drömmen bara går på repeat? Och jag förstår fortfarande inte varför jag drömmer sånt här, förr var det bara mardrömmar då jag var liten. Nu är det såhär 
varje natt.

Igår kväll var jag på Änglagården och det var tänkt att jag skulle till uh också men jag orkade inte tjorva med mamma och allting, så det blev inget. Men på Ängla hade vi iallafall sjukt jävla kul, tillochmed jag. Sen gick jag och Amanda hem till mig, pratade och så.. Hemma hos mig gjorde vi inte mycket, jag var mest tyst. Men på msn pratade jag iallafall med Elina :) <3.