Tisdag ohja

You should be proud of me, because even when I wanted it the most I never gave up. And I never will.
 
Jaja, hej iallafall. Jag sitter och lyssnar på sådan musik som mina föräldrar får fnatt av, ja ni förstår väl vad jag menar. Volymen är högre än förr och basen dunkar igenom hela mitt hus, vad fan vore jag utan musik? Egentligen skulle jag skriva om något annat.. som jag dessvärre inte kommer ihåg, lol. Jag har otroligt tråkigt o:

Idag är det tisdag, det är lika med Sanna-dag. Det enda vi gjort var att sitta vid datorn och ja of course skrattat. Skoldagen har inte heller vart så intressant, jag tyckte det gick ovanligt fort och jag slapp återläsningen så jag tar det nästa vecka.. jag måste sluta skjuta upp saker, det här är tredje gången jag skjuter upp omprovet i ekologi. Imorgon är det onsdag! Vi har ingen hemkunskap så jag slutar klockan ett :D